Glad midsommar

Hejhej :)
Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft så mycket att göra. Först var jag på ett ungdomsläger, sen när jag kommit hem så var det väldigt stressigt, med tanke på att min pappa jobbade 24/7 med Viktoria/Daniels bröllop. Har jag berättat det förresten? Tydligen inte, så jag gör det nu :) Pappa e ljudtekninker och deras firma skulle sköta ljudet på bröllopet, både inne i kyrkan och ute vid slottet. Man ser honom ganska tydligt när brudparet går ut från kyrkan, då sitter han där och fixar och donar. Det e rätt coolt. MIN PAPPA ÄR SKITCOOL!! ;) Sen efter bröllopet åkte vi till farmor i småland och vi kom hem igårkväll. Och eftersom midsommaraftonen tillbringades i småland så hann jag inte med någon hälsning, så ni får den nu... GLAD MIDSOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback