Sommarlov!

Hejhej =)
Skiver ner hela gårdagen för jag har inget bättre för mig, så för de som orkar läsa, varsågod!!
Igår hade vi skolavslutning, och först satt vi på det kalla, hårda golvet i gympasalen och lyssnade på alla som sjöng och spelade. När mardrömmen var slut gick vi till vårt klassrum och åt hemmagjord jordgubbstårta som vår lärare hade gjort. Sen läste Rufus upp en liten sak hon skrivit på sin blogg om allas personligheter, sen läste Bea & Tintin upp några roliga rim (om personlighetena) som dom och jag hade gjort. Den om mig: Du är ganska tyst, gillar ej att prata. Men ibland är du en ***** skata!. Stämde rätt bra.... XD Sen slutade vi och jag hade soommaaarloooov! <3
Efter det gick jag och Mursal och köpte pizza och kollade på film hos mig. Sen behövde Mursal gå hem, och jag följde med på min lillasysters avslutning. Jag fick kladdkaka och, ehm... FYRA glas saft. Egentligen fick man bara ett, men jag var ju så törstig! Sen skulle vi lyssna på alla falskt sjungande barn som upträdde och sen fick vi gå. Jag åt middag hemma och sen sprang jag till Johanna och spelade maffia med alla som var där. Sen stack alla utom jag hem, vi började kolla på Glee och drack Oboy-milkshake (Man häller upp mjölk i ett glas, ungefär till hälften och blandar i en matsked Oboypulver, sen lägger man i 1 1/2 kula glass och blandar tills glassen smält! Klart!). Vid tolv behövde jag gå för hon hade skolavslutning dagen efter (idag). Jag somnade direkt och vaknade av att det spöregnade, eller nästan haglade. Det gör det fortfarande... Och det var allt jag hade att komma med.
Så vi ses! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback