More nails :)

Hej dagboken,
Idag var vi lediga. Dagen innan skolavslutningen. Varför? Jo, vår lärare sa att vi inte hade nåt å göra, så vi kunde lika gärna få va lediga, men om nån skulle fråga så skulle vi säga att det var som kompensation för sthlm marathon i lördags :) Så det jag har gjort idag är att: 1. Vaknat. 2. Hjälpt Maria att packa (Hon ska till Danmark). 3. Testat avslutningskläderna. 4. Målat naglarna. 5. Lekt me datorn... och det var väl allt. En riktigt chill dag asså! Och sen kom jag på att jag måste lägga upp en bild på naglarna, så det gör jag nu :)
Naglarna inför skolavslutningen, som såklart matchar klänningen!


Nu har jag sagt allt jag ville, inte för att det var särskilt intressant, men men...
See you!
Kjaaaam!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback